Thursday, November 28, 2013

CASES

Hai, Assalamualaikum!

Sebenarnya sekarang tengah duk baca kes Land Law. Baca kes pun boleh emo. Rasa macam takde keadilan pulak dalam dunia ni. Dah nama pun man-made law kan. Apa boleh buat? Hahaha.

Itulah law. Kalau hitam, hitam lah dia. Kalau putih, putih la. Nak buat macam mana lagi? Macam tu jelah.

Sebenarnya post ni takde motif. Saje tengah malam merapu meraban. Esok kelas lambat, sebab tu la stay up lambat. Ehh? :3

----------------------------------------------------------------------------------------

I wonder, kenapa kalau orang yang baru baik dr phase 'salah faham' mesti lepas tu dah tak mesra sangat? Kata dah baik, dah maafkan.. but somehow there's still this distance. As if, we have been forbidden to enter into a restricted zone.

Last year, aku ingat lagi 20.12.2012 (cantik taaaak tarikh diaaaa) aku ada salah faham dengan ermm.. boleh kata kawan baik lah. Ni Twitter punya pasal la ni. Fobia aku dengan Twitter. Dah la aku baru balik enjoy kat Empire Subang, balik malam tu tak memasal meraung macam apa. *Note: aku SANGAT sensitif. Hal kecik pun boleh nangis*

Sekarang, kira dah baik la jugak. Still boleh duk sebelah2, makan sama-sama, borak apa semua but just that, kadang terasa as if dia menjaga jarak. Maybe perasaan aku je. Atau maybe memang betul. Entah la.

Kalau betul dah maafkan, tak perlu kot sampai macam ni. Baik je macam dulu tak boleh? Maybe la sebab aku ni pun jenis hati lembut, cepat je maafkan orang, so aku tak faham macam mana orang boleh tahan tak bercakap lama-lama. :/

Like I said, aku ni sensitif. Cepat sangat terasa padahal takde pape. But instinct aku biasanya betul. So macam mana tu? Nak percaya instinct atau apa? Entah la labuuu. Tak cukup matang lagi agaknya. I wonder, is there anyone who can put up with me? Even best friend aku pun tak tahan, siapa je lagi yang tinggal untuk aku?

No comments: