Monday, September 3, 2012

Last day of working.

Hello semua!

3 September 2012. Tarikh last aku keje. Penat laa keja dari bulan 4 aritu. Sementara ade masa ni, nak relax kat rumah, sediakan ape yang patut ke kan. Haha. Banyak benda nak kena buat tau! Kemas baju, gosok baju, kumpul hanger, cari baldi dan bla bla lagi. Haha.

Supposedly, ada orang baru ganti. Tapi bila dia dpt tau gaji tak besar mana (dah kahwin orangnya) and bila try mintak lebih tak dapat, dia terus berhenti. Perghhh! Mmg terbaik lah! In the end, aku keje sorang2 the whole day. Pakcik pulak tak dapat datang. Haihhh. =='

Nasib baik la last day. Boleh jugak la aku consider kan.. Kalau tak, maunya aku geram! Tapi, it's okay. Tak guna nak marah2 kan. Buang masa aje. So, ni ade few gmbr tempat keje aku. Tak lawa mana pun. Biasa je!






No comments: