Saturday, March 3, 2012

MUET again :B

First of all, silalah jgn salah faham.
Post ini ditujukan khas buat rakan UiTM yg me-repeat MUET.
Sy tak repeat, alhamdulillah. BAND 4 already in hand. :DD

Bangun awal pagi ni woo! Sebab housemates bising-bising.
Lagi-lagi Dee and Wan. Kan aku dah ckp kat korang, kejut bangun Subuh je.
Ni tak! Nak roboh rumah tu korang bising2. =.='

Dlm pukul 6.20 am aku dah bangun. Tengok budak2 ni bersiap.
Awal gila bas gerak. Ade ke pukul 6.30 dah gerak?
Aku dulu pun pukul 6.50 am. Err, pukul 7 la, sbb ada yang lambat.

Eh eh.. nak flashback la. Boleh?
Apa? Tak boleh? Kisah? Ni blog aku, sukati laa!

Ermm.. aku tak ingat la aku speaking test bape haribulan. November la kot.
Nasib baik ada Dila, D'are and Iffa. Walaupun masa test lain,
malam tu kitorang duk serumah. A106. :)
Test speaking aku pukul 11.00 am. Lambat kan?
Aku tak beli tiket balik KL sbb tak tau abes kul bape.
*Ohh, sorry. Lupa. Aku buat kt Kuantan, under UiTM. 

Sementara tunggu tu, aku gi la beli milo ais ngan mi goreng.
Aku makan sambil layan movie dalam lappy ni.
Haha. Sengal tak aku? Layan dengan Dila.
Nasib baik D'are bwk iron. Boleh aku gosok baju.
Memang la dah gosok. Tp dah lipat2 dlm beg, konyok laa.

Speaking test ok laa. Not so bad. Maybe sbb aku kenal budak2 tu,
laju aje nak bercakap. :P
Tajuk aku, who should be the right person to talk about universities for pre-uni students.
Panjang kan? Jenuh aku type.
Aku candidate A. Sbb nama aku start Ai. (AISHAH)
Team aku Aqilah and Azyan. FYI, sume NURUL dlm group tu.

Then 19 Nov, test lain pulak. Reading, Writing, Listening.
Urghh.. ngantuk wehh. Sbb bas jalan awal. Kul 6.50 am.
HAHA. Takde la. Malam tu tido lmbt. Borak2. :)
Ohh, kali ni dah dpt rumah utk Sem 2, A205.
Tp mlm tu aku lari gi umah Dila, A103. Takut tido sorang. :(

Masa otw pegi SMK Bukit Rangin, pakcik tu sesat. HAHA. :B
Kami pun tak tau jalan pakcik, ceruk mana sekolah tu?
Nasib sempat sampai. Besar woo sekolah dia! Baru pulak tu!
Then jawab test segala bagai, dlm keadaan ngantuk!
Listening je segar sbb aku da terlompat2 cari kawan2 masa break between test.
HAHAHA. Gedik betul.

Kul 12.30pm da siap. Yeay! Kemain suka kitorang.
Pakcik dtg lmbt! Dah la tengahari. Lapar lg!
Pastu balik Sekilau. Family dtg bawak gi Cherating.
Hoho. Best2. Sbb masa cuti sebulan tu aku tak gi cuti.
Dapat gi Cherating pun dah cukup best dah!

Haa, dah abes flashback aku. 2, 3 bulan pastu dpt result.
Dpt Band 4. Yeay! :DD

So, untuk kawan2 yang amik MUET arini, 
GOOD LUCK and ALL THE BEST PEOPLE!
ESPECIALLY,
 D'are, Zeeq, Iffa, Mira, Mia, Dee, Shida, Tia, MB, Azhar, Jacq, Intan, Iqa, Syu, Izz, Wan..

Gaaahhhh. Aku tak ingat sume la. Sape2 la yg amik MUET. Ehehe. :)

No comments: