Friday, January 27, 2012

Assignment di tengah malam

Tau aku tgh buat apa skrg? Assignment! Ya, tgh2 malam camni.
Eh, malam ke? Jam kat komputer ni tunjuk pukul 4.51 AM.
So, maknanya pagi. Kan? *dah namanya AM, ape sengal sgt aku ni?

Aku cuma tidur ada laa, dlm 2 jam camtu. Kul 2 pg bangun edit assignment.
Yup, group work assignment, my part is editing here and there.
Mak aihh... nak genapkan 10 pages tu payah gila! Dah aku blur nak edit2 ni.
Nak buat acknowledgement tu tak menahan.
Tah ape benda pulak aku nak tulis ni?

Da lama tak buat acknowledgement bagai. Aduhaii..
Lemah betul!
Esok sure ngantuk dlm kelas. Caya lah! Dgn keje Dr. J xsiap lg.
Aisehhh.. tah bila pulak nak curi masa ni?

Nasib baik la bukan aku je yg jd burung hantu mlm ni.
Roomate tersayang, Dee setia menemani. *blah la. dia pun buat keje. xde makna dia teman kau!
Ni ada sorg lg baru bangun. Cik Intan. Study ape tah? Jauh sgt dia duduk. Tak kuasa nak cek. XD

Dah2. Esok aje la aku sambung acknowledgement ni. Tak tau nak tulis ape dah. =.='

No comments: