Saturday, January 7, 2012

A205 :)

Hoho.. baru aku perasan, aku tak introduce housemate baru lg.
Kan? Takde kan?
Aku cuma cakap umah baru aku A205 je.

Okay, basic intro.
Umah aku ade 14 org. Ada 3 bilik.
Aku bilik 1 a.k.a A205(1).
Bilik 3 ade 4 org je.
Yg lain ade 5 org. ;)

Jujur cakap, A205 sgt berbeza dgn A403.
Selain drpd view, condition pun lain.
A403 dulu happening gilaa!
Kitorg akan ada movie night masa weekends.
Dinner sama-sama.
And.. paling penting, A403 dulu bersih!
Sbb? Joy xsuka serabut.
Nanti dia sendiri yg kemas. Haha.
Sbb tu aku sayang gila kat si kenit Joy ni.

Skrg? Nak kata kotor tu tidak, kurg kemas aje. 
Kalau takde yg nak pegang penyapu and mop,
mmg rumah tu bersepah laa. =.='

Okay2.. da melalut pulak.
Meh, aku kenalkan housemate aku.
Sorry, xde gambar. Hehe.

BILIK A205(1)
1. NURHIDAYAH YAHAYA - LAW G - DEE
2. WAN NORSHAHIRAH WAN KAMAR - LAW D - WAN
3.NURUL AISHAH AMIRA MOHD ROSLI - LAW G - AISHAH
4. SITI NUR AMALINA MOHAMED ALI - LAW L - AMAL
5. NURSHUHADA IMRAANUAR - LAW L - SHU IM

BILIK A205(2)
1. NURUL SYUHADAH BAHADOR - LAW L - SYU
2. TENGKU INTAN ADLINA TENGKU ADLI - LAW H - INTAN
3. NUR IZZATULHAWA SAHROL ANUAR - LAW.. - IZZ
4. NORAZIELA JOHANIS - LAW L - ZIELA
5. SITI NURUL SYAFIQAH TAJUDDIN - LAW J - IQA

BILIK A205(3)
1. NURSHAHIDA MD DON - LAW K- SHA
2. NUR NABIHAH HANIN AYIM - LAW K - BIHA
3. NURUL NUR SHAHIRAH - LAW K - NURUL
NOR 'AIN KARINA MARZUKI - LAW K - AIN

Haaa... tu je la.
Aku pun xtau nak citer ape lg pasal umah ni.
Biasa je. Nothing really special. :)


No comments: