Monday, October 31, 2011

Back from Raub

Uh-huh. That's true! Baru balik dr kampung. Ade laa nak dekat seminggu duk sana. Hamboiiiii..... sgt la xtau nak buat apa. Kampung aku ni bukannya ada sungai nak menyelam ke, ade kebun buah ke (kalau ada pun, bukan aku nak pegi. AHAHAHA.).. Makanya.. duk umah, layan Sungkyunkwan.. baca buku.. hadehhh... =.=''

Best part, mlm aku sampai kmpg tuh, boleh lak takde letrik. Itu satu. Skali air pun tade. Mmmg terbaeeeeekkkk la kan! Jgn kata mati kutu, mati hama kulat dan sebagainya lah! Dgn tade internetnya..lagi laa buat aku lemah. Hmmm... naseb laa.

Tp skrg duk umah pun xde bnda nak buat. Nak kuar jalan2. Sape nak ikut?

No comments: