Saturday, September 24, 2011

Huwaaa! T____T

Adoi...
Kenapa la time2 camni sakit nak menyerang?
Takleh ke tunggu abes final ke, apa ke?
Time ada paper la nak sakit kepala la, sakit perut la, sakit mata la..
Dugaan sungguh!

Memandang paper kul 2.15 p.m. karang, nak rest jap.
Mau tak jam otak asyik ngadap subjek sama je?
HAHAHA. Tambah stress tgk org study sampai tak tido..
Weh koranggg, tak sakit kepala ke?

Pelik jugak tengok dorang nih...
Bukan nak kata pandai or berlagak pandai.
Tapi lama2 jam jugak kepala nih..
Betul tak?

Erm... smlm tgk carry marks LAW012 kat bilik lecturer lelaki
Amboihhh.. pnat sungguh mendaki tingkat empat! *ek eleh.. rumah sendiri tingkat 4! Sblh bilik lecturer je kot?
Tgk2.. dpt 27 per 40. Awat sikit sgt? Double check.. rupanya 29.
Hmm..maknanya, masa paper nt, kna dapat lebih dr 41 utk dapat A.
Ya Allah, kuatkan usahaku supaya berbaloi dgn markah yang akan ku terima.
Aminnnnn!

Ya Allah, berikanlah aku kefahaman para Nabi, kekuatan ingatan para Rasul dan kebijaksanaan para Malaikat. Aminn.

*Eh.. baru sedar. Asal dah tak tulis dalam BI eh? Kata preparation for MUET! Haih.. sekejap aje semangatnya? Apa nak jd ni?
Dah2.. banyak sgt merepeknya! Boleh sambung study skrg!

No comments: