Tuesday, June 14, 2011

It's hard, isn't it?

Okay2.. no point sebenarnya. Bosan! Kelas start kul 4. Aku dah xtau nak buat apa. Nak study pun, serius ckp.. belum mula kelas pun. Kwn2 aku sume dah heboh pasal ada assignment. HAHA. Aritu aku pun ada. Buat presentation BEL 260. Ngantuk tak yah cakap laaa. Sebab bilik tu sejuk sangat!!! (Ngade kan kau? Blaja english pun ngantuk!)

Smlm aku buat BEL 260 punya online quiz. Eceh.. memandangkan baru je belajar pasal GRAMMAR tu, agak yakin la jugak nak jawab. (Berlagak la kau. Gedikkk!) So aku pun jawab la. Ada la bincang2 sikit. EHEH. :P

Dah sudah tu.. jeng.. jeng.. jeng.... dapat la result. Ade 20 soalan jek. ;) Cuba teka dapat berapa? HAHA. Apa, 20? Tak laaahhhh. Dapat 16 aje. Aku cm happy frust la jugak. Siyes ckp. But housemates aku sume kate gini, " Eyh kau ni. Bersyukur la. Bukan dapat 6/20 pun!" Okay2. Sy sgt bersyukur. Sekurangnya ade 4 salah je. Nak repeat quiz tu pun boleh. Dialu-alukan. Cuma tak tau salah tang mana. Ada sesapa blh habaq mai kat cheq?

No comments: