Friday, May 6, 2011

UPU && Konvokesyen UiTM :)

Hah! Since org lain duk sibuk update pasal UPU, meh aku pun nak update gak! Before this aku dpt KOLEJ MATRIKULASI NEGERI SEMBILAN. Tak lupa jugak UNIVERSITI TENAGA NASIONAL. Skrg ni aku dapat ...


Nampak terang dan jelas kan? HAHA. In my family, sebenarnya xde yg ambik law. Ni kira generasi pertama la ni. HAHA. Mainly family aku ambik ENGINEERING. Tp skrg ni yg terpecah aku and 2 cousins aku. Yg sorg selamat kat Mesir amik medic. Yg sorg lagi pulak ambik akaun. Aku law. Agak2, kitorg blh gabung tak? Buat firma sndri ke? HAHA. Bakhwas!

Memandangkan aku dapat law, maka secara rasminya boleh la aku baca buku Dr. Mahathir tu. Sblm ni mak aku tak kasi baca. HAHA. English kan.

Btw, terima kasih yg tak terhingga utk Cik Y saya kerana sanggup call hotline tu sbb nak cekkan aku punya. Kul 1 lebih gitu dia dah call and bgtau. Aku agak terkejut gak masa tu. Tak sangka dapat jugak masuk U.



***********

Ngahaha.. tak lama lg UiTM akan buat konvokesyen. Bukan la kata aku pergi konvo tuh, cuma ada sumone yg BAKAL jd graduan. :)


 Hah. Tu.. nampak tak? Nama yg aku highlight tuuuu. Budak seni ni. Dia amik course Graphic Design. Siannn.. nama last sekali ya? :P Ape pun, congrats!

1 comment:

silah said...

wohh. boleh bukak firma laa,