Monday, May 16, 2011

Happy Teacher's Day && Is it so HARD???

First of all, HAPPY TEACHER'S DAY to all my teachers at SK Taman Desa, SMK Desa Perdana and SM Sains Muar. Biggest thanks to my ex-English teacher during primary, the late Sir Ravindran (he was killed few years ago) because without his guidance, (and rotan me if I didn't finish my homework) I wouldn't be good in English. HAHA. I remembered there was once, I totally forgot to do the homework. And of course, kena rotan looo. HAHA. Padan muka! Merah tgn wa cakap lu!

Ade insiden last year. Classmates aku gaduh pasal kad Hari Guru. Tah ape citernya pun aku tak ingat. Aku atas pagar je. Pihak sana tak. Pihak sini pun tak. Aku byk dgr dari cakap. (Adakah ini ciri2 yg bagus sebagai lawyer? Ohh tidak! Aku kena byk cakap.) Yg pentingnya ada kaitan pasal kad tu la. Almaklumlah.. last Teacher's Day card.

ni laa kadnya.

err.. kad ni agak merepek. alahh.. kami tak menang pun!

Ok.. end of kad tu. Ni pasal sorang cikgu ni. Td gi skola lama, nak mintak jadi saksi untuk Perjanjian Asasi IPTA. Yelah, takkan nak pegi Muar pulak. Kan jauh tu! Dah la tunggu nak dekat sejam, lg banyak songeh pulak! Elehh.. suruh jd saksi je kot, bukan penjamin! Banyak beul alasan!

" Saya taknak jadi saksi org yg saya tak kenal. "
" Saya tak suka dedahkan maklumat2 saya. "
" Mana tau awak copy sign saya suruh jadi penjamin? "

Arghhhh! Banyak songeh la!!! Cop aja blh tak? Orang rushing lg banyak songeh. Lain kali tak yah jd guru besar laa!

No comments: