Monday, January 24, 2011

Couple?

Wee..tetibe jek nak mengupas isu nih. Ececeh.. Jujurnya,aku xpnah kapel pun. Mnat2 tuh..biase la kan?Ahaha..tp ape yang aku tau,meminati seseorang dan dia xtau,adalah satu jihad!Waa..tp aku xpnah la plak minat org smpi sggup tunggu bertahun-tahun.Kan?Rasional la jugak. :)

Aku dpt tau,salah sorg kawan rapat aku,da kapel da pun. Wah!Bagus laa... Ade gak yg berjaya curi hati dia.Zaf pulak..da sgt3 bahagia ng Nazreen. Seronok dgr!Hehe..tumpang gembira tak salah kan?Well..actually,ramai gak kawan aku yg da kapel. Klu dorm..erm..Clouz,Flinzoe(rasenya).. Yg memegang status SOLO cuma aku,Fy-Lar n Stazel.Ahaha.. :')

Dulu,classmate aku,Syue slalu tinggalkan note atas meja. Dia tulis "Jadilah epal yang paling tinggi".. Hih. Perumpamaan ni da selalu dgr. Maksudnya cmni..perempuan ibarat epal. Letaknya kat atas pokok. Epal yg paling tinggi,hanya layak dimiliki oleh lelaki yg betul2 layak n terpilih.Hihi..tah sape la laki tu ek?Jgn kerana nak dipetik, kita sanggup menjatuhkan diri kita ke tanah. Hee..bg aku,itu org2 desperate aja.
Sesape yg terasa,harap maaf. No hard feelings okeh?

Yuhhiee ckp kat aku,klau blh,dia nk jd cam aku. Laa..knp pulak?Dia kate zaman skrg bkn senang nak cari yg betul2 suci. Yg da xsuci tuh ramai. Erm..betul gak. Maybe ade yg akan kate , " Eh,aku kapel gak. Tp suci lagi!" Ye..aku tau tu. Aku xkate sume yg kapel tu da xsuci. Ni bese dak2 sosial la. Hehe.. :D

Org kate,kapel ni menghampiri zina. Zina yg seks bebas tuh, mmg la blh elak. Tp zina mata n zina hati tuh?Cam payah je. Ya tak? Tipu laa klu kate xrindu tuh.Kan?Kan?Hmm..xtau la kan.Jodoh, ajal maut sume kat tgh Tuhan,Berserah aja.. :)

2 comments:

xperia;) said...

nachos, cne dpt font ni? cntiklah...

aish-nachos said...

dayana..nk font cmni,gi kat design.pegi bahagian advance.pilih tab 'page' and cari web font.ade byk kat situ.pastu,mase tulis post,jgn edit fon yg ade kt post tu.biar je.nt jd la. :)