Saturday, February 20, 2010

sahabat setia..thanx byk2! :)

Aku baru je lalui saat paling perit dlm hidup.Huh!Susah giler...Aku xtau cmne nk kuatkn diri lg.Penat laa..
Aku xpenah putus ape2 hubungan.Err..putus kawan pnah la..but then jd best fren balik.Tp utk hilang sumone..aku belum cukup kuat.

Buat Zafirah Haron..
Thanx byk2 kerana ade utk aku td.Aku tau kau terkejut tibe2 aku call n suara aku lain macam.Atau lebih tepatnya,aku nangis.Aku xleh control.Thanx atas setiap nasihat kau.Aku hargai sgt2.Kalau kau xde td..xtau la ape jd kat aku.Sorry gak if aku susahkan kau.Bukan niat aku.Aku cuma nak ade sumone tenangkan aku.Naseb kau ade.Haha..

Buat Nurul Kamariah..
Thanx call sy.Bukan niat sy nak contact awk hnya utk itu.Tp sy rindu sgt kat awak n hnya awak faham the real NURUL AISHAH AMIRA.Sbb awk da knal sy since darjah 1.Lame betul kite kwn,kn?Sy hrp kite kekal BEST FRIENDS FOREVER.Sy seronok dgr citer awk.Hilg jap prob sy.Thanx sudi dgr prob sy.And utk nasihat2 awk gak.Thanx byk2..Sy sayang awak sgt2 kerana ALLAH!

1 comment:

kEtupat cinta.. said...

the real nurul aishah amira?
camne yea..?..