Sunday, February 21, 2010

betul ke?

"Bila engkau memandang segalanya dari Tuhanmu yg menciptakan segalanya, yg menimpakan ujian, yg menjadikan sakit hatimu, yg membuatkan keinginanmu terhalang, serta menyusahkan hidupmu, pasti akan damailah hatimu..kerana masakan Allah sengaja mentakdirkan segalanya untuk sesuatu yg sia-sia..bukan kerana Allah tidak tahu derita hidupmu, retaknya hatimu, tapi mungkin itulah yg Dia mahu kerana Dia tahu, hati yg sebeginilah yg lebih lunak, mudah untuk dekat dan akrab denganNya.."


Kak Silah..org extract benda nih..

Erm betul ke hati lebih lunak?Aku pun xtau.Tp yg aku perasan,tiap kali aku ditimpa ujian..awalnya aku akan nangis giler2 selama beberapa jam.Or at least,sampai aku tenang laa..(huh!lama tuh!)But then..bila aku da tenang,aku akan jd sumone yg emotionless..No!I mean..err...cmne ek nk ckp.Ha!Cam aku bace dlm satu buku.Watak Nabila Amin.Dia kate gini.."Aku perempuan,tp kurang emosi.."Lebih kurg g2 laa aku punya emotion..

Haha..mood swing la aku kat skola nty.And of coz.Coklat peneman setia..(aku xkesa mkn coklat byk2 coz aku bakar balik.)So..go on with life sayang!

1 comment:

kEtupat cinta.. said...

bukan kadangkala kita perlu nangis ke?