Monday, June 8, 2009

Pix taken from Kak Hani's profile...

Thanx to Kak Hani...
Sempat lg amik gmbr ni dari profile dia...
Heheh...
Ni la bilik jamming ASPURA...
Kitorg gi mase Open Day ASPURA...Best!

Gmbr ni sbnrnya mase Program Mentor-mentee...Tp teacher dorm kitorg xde..
So..amik chance la tgkap gmbr..
Kak Khairul(tgh) pose habis..!Hehe..


Gmbr ni pn pd hari yg sama..

Mase ni msg2 serbu camera...

Tu yg mcm xckup ruang aje tu..

Hahhaha!

1 comment:

YOU-know-WHO said...

Cam tak percaya je... Dulu,
kite duduk sama-sama....
Main sama-sama...
Makan Nasi Ayam setiap Jumaat sama-sama...
Jadi pengacara majlis HAri Guru sama-sama...
Jawab peperiksaan UPSR sama-sama...
Duduk nak ambik test pun dekat-dekat je...

Tapi...

sekarang ni kita ikut haluan masing-masing...
dengan suasana yang berbeza...
tempat yang berbeza...
pelajaran yang berbeza...

1 tahun lebih je lagi tinggal
sebelum kita sama-sama habis persekolahan...
saya akan tunggu....
saat kita akan bersama kembali.

Aishah,
i miss all the moments when we were together...
until now, my mind still cannot 'digests' that you are in MUAR! not KL...
Please... dont forget me..
Because only GOD knows how i LoVe you so much!!