Monday, April 20, 2009

Minngu yg bahagia....(ke???)

Yeah..minggu yg sgt bahagia..(bahagia ke???)First,da ok balik dgn NNE..Yeah...Susah giler nk pujuk dia.Terpaksa la berusaha sedaya upaya pujuk dia demi ermm...demi ape ek???Ape2 la..Persahabatan ke,ape ke..

Second,hari Sabtu aritu ade Open Day ASPURA.So,buat pertama kalinya aku jejakkan kaki ke ASPURA.Ok la..xde ar teruk sgt.Malam tu yg gempak.Sebabnya ade barbeque.So dlm kul 6 gitu kitorang da start hidupkan api.Da excited giler nk membakar..First bbq kat skola auu...MMg best giler ah.Lpas maghrib baru majlis start.Sgt best!Duduk kumpul ramai-ramai dan makan..Duk ikut dorm laa..Ade persembahan dr budak2 laki.Ape lg ek???Pendek kate mmg best laa..Lmbt habis majlis tu.Makanan xabes pun coz kitorang extremely kenyang..Hhahaha...

Abes je majlis,balik dorm..Kekenyangan..hehehe...Tp mlm tu kene buat keceriaan dorm.Adoiii la aiii...Da la penat.Xpe ar,demi Sargeant 6,aku stay up la walaupun tah bape kali aku nguap mase buat kecer tu..

Hmm...minggu ni (20-26 April 2009) aku akan jd Ketua Dorm Junior (KDJ).Fuhhh...berat tanggungjawab tu.Da la sume kate aku ni selfish..Aduu..sume aku yg kena.Da la nama aku naik lg kt Pujeng.Kate aku ni xsenyum n suka ckp sorg2.Eyy,c'mon la...aku senyum ok!Bab ckp sorg2 tu bile mase lak aku wt cmtu???Kalau ade pun aku ckp pelan2.Cukup tuk aku sorg je dgr.Benci seyh!!!!

No comments: