Monday, March 9, 2009

B-Sport Kesayanganku...<3

Heheh...mmg betul.Aku ada 2 org B Sport yg sgt aku sayang.Sorang dalam dorm aku.Sorang lagi dorm sebelah.Tp..aku harus mengaku..aku lebih rapat dgn B Sport dorm sebelah..Mintak ampun ya..Itu hakikatnya.Perasaan masing-masing berbeza..kan???

Okayh,kita mulakan dgn B Sport dorm aku.Namanya Hanisah bt Zolkifli.Atau nama registerednya..Yuppiee.Kitorg(ahli2 Sarjana 6) panggil Kak Yuppiee..kecuali senior la.Kitorg yg junior ni je.Adik katil dia ialah Nor Farzana a.k.a Yuhhiee..Mmg diorg sgt sesuai jd adik dan kakak katil.Sebab apa?Sebab dua2 active sports..Hmm..membanggakan..

Okay,next..B Sport dorm sebelah.Full name dia Nik Nadim Ezatee bt Nik Othman Afifie.Dah nama pun B Sport,kalau jalan laju aja.X terkejar aku.Oleh sebab dah ter'train' jalan laju dgn dia,secara xlangsungnya aku pun dah terikut jalan laju cam dia.Tiap kali riadah kalau aku gi dgn dia (eh..jap!Bukan mmg selalu ker??Hahah..tu dulu..skrg riadah ade latihan koir..)..Mesti dia akan ajak aku lari.Hmm..laju nye laa..But sorry to say,Kak Yuppiee lg laju.Ampun ya Kak Nik..Rindu giler nak lari dgn dia....Tp ade latihan koir..Berkorban la jap..Cuma yg sgt aku xsuka ialah..aku dah xleh couple dinner dgn dia.Alaaa...............geram seyh.....

Hah,tu je la.Xtau nk ckp ape..Lgpun aku dah nak balik SAMURA..Ngeh3..Sgt rindu pd Sargeant 6..

No comments: