Monday, November 10, 2008

Hmm..?

Aku xtau apa aku rasa sekarang ni..Happy,risau,rindu,takut,berdebar..semua bercampur.Nak menangis,air mata xkeluar.Nak ketawa?Senyum pun susah.Inikan pulak ketawa?Rindu?Ya,aku rindu pada beberapa org.Dah lama aku xde perasaan camni.Kadang rasa nak lari je.Terfikir gak kenapa setelah sekian lama aku mengumpul kekuatan,aku diuji semula?Berat sangat rasanya dugaan ni.Tak boleh ke kalau minda aku kembali tenang macam dulu?Sejak bila aku ada perasaan ni ya?Oh ya..ada suatu ketika tu,seseorang hadir dalam hidup aku.Sumone special gak la..Since dia pergi,baru aku ada perasaan yang pelik2 ni.Hesy..patut salahkan dia ke?Tak patut..tak patut..Entahlah..bila aku boleh berhenti ada perasaan macam ni pun aku xtau lah..

No comments: