Monday, November 10, 2008

Happy+Kesian+Risau=ME!!!

Hari ni happy giler.Sebab apa?Heheh..dpt mkn SECRET RECIPE!Walaupun juz one slice,tp..SEDAP!Lg sedap sebab org belanja.Sape belanja?Pn Azizah a.k.a. Mak Azman..I Ythe cake so much..Nk mkn pun sayang je.Kek tu namanya,Oreo Cheese.One slice je dah RM6.30.Tak campur govt tax lg.Actually,bukan Pn Azizah saje nak belanja.Hari tu aku tolong dia kemas English Room.And tolong dia type ucapan Pn Umi sampai tertidur depan komputer.Upahnya?Lumayan!Kesian kt sumone pun ya jugak..Kesian kt cikgu aku,Cik Patmawati sebabnya sampai demam2 mark kertas exam bebudak ni ha..Alahai!Risau sebab pasal status aku kat Facebook tu telah disalah anggap oleh Aunty Katty.Aku tujukan kt org lain,and waktu tu aku lupe yg dia pun 22tahun.Ha,kan..xpasal2 dia lak yg terasa.Aku xnak la dia marah kt aku.Kitorang ni family.Karang xpasal2 retak pulak hubungan kekeluargaan tu.Aunty Katty..SORRY!Jgn mrh org...

No comments: