Saturday, October 25, 2008

My Dearest Aunt...

I just met my aunt this evening.It has been 3weeks since I last saw her.That was when Raya.Tapi selalu contact dengan dia.Especially masa PMR dulu..Kan tengah gabra.At least ada jugak orang yang tolong relaxkan aku.Huahua..Trust me,she's very very nice!Pernah sekali dapat 1 lecture yang menyedarkan sekejap.Selama ni kalau orang lain cakap buat xtau.Bila dia cakap,siap dengan contoh lagi,baru betul2 sedar.Thank you so much!

Jumpa dia petang tadi sebab rumah dia buat open house.Ada laksa but tak makan pun coz xpernah minat laksa!Jangan la suruh makan laksa.Memang xkan makan.Masa on the way,Alisya yang excited.Aik,patutnya aku yang excited..Ni pahal Alisya lak yang excited.Akhirnya sampai gak kat rumah dia.Rasa cam lama je xjumpa.Sepanjang kat rumah dia,aku duk kat sebelah dia je.Siap suapkan dia makan lagi.Ada la aku lari jap dari dia.Itu pun sebab merajuk dengan dia.Dia xtau pun.Merajuk sebab dia pukul aku gila sakit!Itu yang buat xtau je kat dia.Tapi kejap je la.Then duduk balik sebelah dia.Since dia tengah cakap dengan orang lain,aku sempat la nak explore kejap rumah tu.Nasib baik la rumah sedara sendiri.Pastu pukul 6.55pm dah kena balik coz malam karang de kenduri.Masa gitau dia,dia cakap dia baru nak ajak gi BR (my present).But dah kena balik.What to do.Kena balik gak la.Before balik salam n everything.So my present tu dapat sekali dengan result PMR that is bulan 12.Waiting for that eagerly!Before balik sempat hug dia coz maybe bulan 12 baru boleh jumpa balik.MISS HER SO MUCH!!!!!!!

No comments: